Thirty - fifth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Thirty - fifth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Thirty - fifth day

Blijf op de hoogte en volg Inge

14 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag was het een enorme drukke dag! De ochtend begon al met 12 cadeau’s, chocolade doosjes die allemaal apart ingepakt moesten worden. Dit was mij een klus, gelukkig niet zo zwaar als de iPad’s die gekkewerk waren! Maar toch, de inpak service was weer druk. Ook heb ik vandaag mijn bonnentjes voor het maandabbo geregeld en moet ik nu nog het geld halen. Tot mijn grote verrassing was rond vier uur erg druk, dat was niet de verrassing, ik liep naar de balie toe en toen hoorde ik dat er mensen voor mij waren. Ik totaal verbaasd omdat ik niet iemand had verwacht al zeker niet in London! Stonden daar in een keer kennissen vanuit Woensdrecht voor mijn neus met een kaartje van mijn bazin en haar vriend plus haar ouders en broer! Een lief kaartje dat ze zomaar kwamen af geven. Na een tijdje te hebben gekletst werd het steeds drukker en ben ik verder gaan werken en zijn de kennissen weer verder gelopen. Dat was een leuke verrassing! Toen omdat het zo druk was hebben we nog flink door gewerkt en na het werk heeft n collega mij uitgenodigd om naar de oudste pub in Engeland te gaan: Ye Olde Cheshire Cheese, toen ik vroeg hoe ze dat in typisch Brits uitspraken was het iets van IE OL CHESHI CHEEZE. Ik lag dubbel want het klonk heerlijk oud Engels! Daar hebben we wat gegeten en gedronken. Het was een gezellige maar vermoeiende avond!

  • 15 December 2012 - 22:33

    Pa:

    Nou heb alle verslagen weer zitten lezen. Het was een behoorlijk lap tekst. Wel heel leuk om in het Londense mensen uit Woensdrecht tegen te komen die speciaal naar je vragen en een verrassing bij zich hebben. Als wij straks in Londen zijn moet je ons natuurlijk ook meenemen naar de oudste pub. Groeten, pa

  • 16 December 2012 - 12:26

    Bea:

    Haha. Wel een hele leuke verrassing dat er bezoek voor je was! Echt super. Zo zie je maar weer, verrassingen zitten in de kleinste hoekjes.

  • 16 December 2012 - 21:38

    Jan En Jolanda:

    Grappig hoor! En vooral erg leuk! Soms verbaas je jezelf hoe klein de wereld is. Dan zie je connecties die je niet verwacht, of ontmoet je mensen die jou vrienden weer kennen. Dat maakt het zo leuk!
    En ook leuk dat die mensen de moeite hadden genomen om daar langs te gaan! Super hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 12820

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: