Thirty - fourth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Thirty - fourth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Thirty - fourth day

Blijf op de hoogte en volg Inge

13 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag was ik nogal moe in de ochtend maar toch als een baas naar t werk gegaan. Eenmaal daar was iedereen in een dip dagje en hadden we kei veel cadeau’s om in te pakken! Op een gegeven moment kwam een klant: Ik wil deze 14 iPads ingepakt met de hoesjes en deze twee dozen met wijnglazen ook maar…. Dus meneer had 14 iPads!! We waren daar dik een half uur mee bezig om alles ingepakt te krijgen! En het is ook nog 3 pounds per item dus kun je na gaan betaal je al 14 iPads met hoesjes e ndan nog 14*3 is 42 euro plus twee maal die glazen is plus zes pond was dus 48 pond voor een paar cadeaus inpakken!! Ze hebben me trouwens de code gegeven van de computer om af te rekenen, yeey me, nu hoef ik niet telkens te vragen. Alleen ik heb die gekregen, de andere nog niet. Ik weet alleen niet of ze mij moeten laten rekenen ^^ Ook heb ik vandaag 3 maal fooi gekregen en net als de andere in het fooienpotje gegooid. Ook stond ik vandaag ingeschreven om te helpen bij het verkopen van Lost Property (gevonden voorwerpen) Dit doen ze om de maand en dan verkopen ze spullen die klanten achter lieten voor het goede doel dus je kan makkelijk een sjaal van gucci voor 2 pond kopen daar! Al het geld wat daarvan komt gaat naar het goede doel. En ik mocht meehelpen!! Dus dan stonden we een uurtje te verkopen (wat by the way alleen voor partners is in de dining room) dus niet voor klanten. Dit was wel een leuke afwisseling alweer voor mij! Was een gezellig uurtje boven in plaats van met de klanten, aangezien de klanten steeds gekker en veeleisender worden! Ik merk dat collega’s erg geiriteerd worden en moe worden van de dagen en klanten. Dit wat ik natuurlijk snap! Morgen is het alweer vrijdag en dan weekend! Heb nog niet besloten wat ik ga doen dit weekend maar ik denk dat het inpakken word, aangezien ik volgende weekend hier weg ben!

  • 16 December 2012 - 12:24

    Bea:

    Tuurlijk kun je wel rekenen. Als je dit in het Café kan dan moet je dit ook gewoon bij jullie op de afdeling kunnen. Heb vertrouwen in jezelf! En erg leuk dat je mee mocht helpen met het onderdeel 'lost properties'. Geeft wel wat afwisseling zo!

  • 16 December 2012 - 21:33

    Jan En Jolanda:

    Drie pond voor het inpakken....... Daar worden die etentjes van betaald...hahahahahaha! Tjonge wat eenbedrag zeg! Ik weet niet of ze dat hier voor elkaar zouden krijgen om daarvoor te laten betalen! Maar als ze het doen, en het wordt geaccepteerd, helemaal goed! Maar veertien padjes, dat is nogal een voorraad, over rekenen gesproken, dat is veertien keer veel! Daar kun je leuk van op vakantie op je stage logeeradres van betalen...en dat alleen als kerstkadootje?! Bijzonder! Gekke mensen die Engelsen! :)
    Wel leuk dat ze die gevonden voorwerpen verkopen voor een goed doel. Daar zullen veel mensen blij mee zijn!

  • 16 December 2012 - 21:58

    Naomi:

    Jeetje, 14 iPads.... Dat is wel heul veul... Haha. Vraag me echt af aan wie je die dan allemaal zou moeten geven... Haha! Zulke dingen houden je wel weer bezig denk ik zo.
    En gaaf dat je die code hebt voor de kassa!
    Trouwens, dat rekenen moet lukken toch? Zo niet, mag je me altijd om hulp vragen :)
    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 12835

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: