Thirtieth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Thirtieth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Thirtieth day

Blijf op de hoogte en volg Inge

09 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag heb ik er een lekker rustig dagje van gemaakt! Eerst flink uitslapen omdat gisteren toch wel een druk dagje was en toen langzaam vanalles bijgewerkt. Kamer opgeruimd aangezien dat echt heel hard nodig was! Ook heb ik al mijn zwarte kleren weer gewassen en nog wat gesnoept aangezien dat zo goed voor je is ^^ Ik moet zeggen het weer hier in londen valt mij echt niet tegen! Het is koud ja maar het zonnetje schijnt in ieder geval wel bijna iedere dag! Londen is dan ook op zn mooist als het prachtig weer is!

• 16 December 2012 - 12:02

Bea:

Dat snoepen gaat wel goed he. Zijn de chocoladeletters allemaal al op? En de snoepzakken die je van Sinterklaas gekregen hebt? Ook al op zeker.....

• 16 December 2012 - 12:04

Inge Bogers:

Het snoep is nog lang niet op! Ik moet het wel verstoppen voor Thomas als hij komt denk ik! Maar ik heb nog super veel!

• 16 December 2012 - 21:13

Jan En Jolanda:

Verwend met snoep door de Sint?! Zo, dat is boffen! En alles een beetje verdelen, dan kun je er lekker lang mee doen. Elke keer weer een beetje Hollands snoepgoed..... En je voelt je echt thuis! Smakelijk Inge, en geniet ervan!