Twenty - ninth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Twenty - ninth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Twenty - ninth day

Blijf op de hoogte en volg Inge

08 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Zoals gezegd ging ik vandaag met Rajko naar Hyde Park Winter Wonder Land. Vanochtend heb ik eerst mijn lakens verschoond en een klein beetje opgeruimd vooral omdat het echt een super grote bende is! Dit komt voornamelijk omdat ik veel cadeau’s krijg en ik gewoon weg lui ben ^^ Ook heb ik vanochtend drie verjaardags kaarten gekregen! Een leuke kaart van Elsemiek en Eva waardoor mijn kamer een nog grotere bende werd van de confetti die er uit viel… Thanks guys :P Was een leuke kaart ^^ Daarnaast heb ik nog een kaart gekregen van mijn ouders voor alvast een fijne verjaardag en een kaart van Ome Ton en tante Marlies, dankjewel voor de leuke kaarten!! Toen op weg naar London Bridge met de trein heb ik meteen op London Bridge station mijn maand abonnement verlengd naar nog een maand. Ik heb zitten rekenen en het transport in London is veeeel goedkoper dan dat in Nederland, en ja ik heb goed gerekend voor de lolbroeken die dit lezen :P

Eenmaal aangekomen in Bond street zijn Rajko en ik eerst naar de Vodafoon winkel gelopen voor Rajko’s zijn telefoon en toen naar Hyde Park, van de voorkant leek het niet super groot en we zagen bij de ingang de sprookjesboom die op die van de efteling leek. Hij kon ook praten en vertelde kerstgrapjes en verhaaltjes. Hij was alleen niet zo mooi als in de Efteling. Eenmaal binnen was het echt super druk en gigantisch groot! Overal attracties waar Duitse kreten stonden. Rajko en ik snappen niet waarom ze kerstmarket zo met Duitsland in verband brengen. De attracties waren hetzelfde als wat je in een kermis kan vinden, niet de kermis van Woensdrecht maar de kermis van Roosendaal. En je vond overal eetkraampjes, je kon daar geen honger leiden. Uiteindelijk hadden Rajko en ik zin in een hotdog en hadden we een feet long hotdog gekocht allebei een en die lekker opgegeten. Was heel goed! Toen zijn we door de kerstkraampjes gelopen en uiteindelijk kwamen we uit bij het Bavaria event. Het moest niet gekker worden… Daar was het heel gezellig en was er live muziek te vinden. Toen eenmaal verder gelopen en uiteindelijk bij Santa Claus uitgekomen in het kinder gedeelte. Hier mochten alle kleine kinderen op de foto met de kerstman. Toen hebben we nog een klein rondje gelopen naar het Bavaria event en hebben daar even gezeten en zijn toen uit het park gelopen aangezien het al half zeven was. Toen zijn we door Bond Street naar Regent Street gelopen en zo tussendoor door Soho kijken of we daar een eettentje konden vinden het was zo druk overal dat we uiteindelijk naar Picadilly Circus zijn gelopen en daar een restaurant genaamd Prezzo zijn gaan eten. Toen het uiteindelijk half tien was zijn we terug gegaan en dat was weer een vol dagje!

  • 09 December 2012 - 13:51

    Rajko:

    Ik miste het stukje van de visuele aanslag op de ogen in het Bavaria Event toen Gangnam werd gedraaid en het knotsgekke, waarschijnlijk dronken, vrouw die mij probeerde aan het dansen te krijgen xD

  • 09 December 2012 - 13:51

    Rajko:

    Ik miste het stukje van de visuele aanslag op de ogen in het Bavaria Event toen Gangnam werd gedraaid en het knotsgekke, waarschijnlijk dronken, vrouw die mij probeerde aan het dansen te krijgen xD

  • 09 December 2012 - 13:52

    Inge Bogers:

    Haha die had ik expres eruit gelaten, dat jij sjans had met een vrouw van toch wel 45 jaar xd

  • 09 December 2012 - 22:28

    Jan En Jolanda:

    Hyde Park, wouw! Supergaaf! En wat lijkt het leuk! Ben benieuwd hoe het er uit ziet daar. Het is heel groot, en wij liepen daar in de stromende regen. Tijdens de Olympische spelen was daar de triatlon. Alles bij de hand. Water en genoeg ruimte om te fietsen en te lopen. En nu een Duits stukje middenin London. Heel apart!
    Groetjes!

  • 09 December 2012 - 23:32

    Bea:

    Rajko, nu maak je mij wel nieuwsgierig hoor! Maar zo te lezen hebben jullie het goed naar je zin gehad. Leuk dat jullie samen Londen ontdekken. Veel gezelliger dan alles in je eentje te doen.....

  • 16 December 2012 - 21:50

    Naomi:

    Goh, hadden ze ook attracties zoals the booster daar?
    Vond je toch zo leuk?... Hmm.. Haha. Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 12832

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: