Twenty - first day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Twenty - first day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Twenty - first day

Blijf op de hoogte en volg Inge

30 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Zoals ik al zei heb ik vandaag mijn taakje van de kluisjes afgerond en heb ik best veel rondgehangen met twee collega’s waar ik het heel goed mee kan vinden! Ze zijn ook nog niet zo oud en beetje jeugdig, wat je af en toe wel nodig hebt bij mensen die toch een generatietje ouder zijn dan ik ben. Ook heb ik vandaag onwijs veel Giftwraps gehad! Echt enorm veel. Ik merk dat ik sneller word hierin, eerst was ik hier echt langzaam in maar het gaat steeds sneller en de klanten zijn super blij met mijn strikken op de cadeau’s! Altijd leuk om te horen, een klant vroeg zelfs of ik de strik op zijn cadeau kon doen, gelukkig was dit bij de andere nederlandse student die dit sowieso niet kan en heb dus mijn best gedaan om de strik zo mooi en dik mogelijk te maken. Wat uiteindelijk best goed is gelukt! Het minpuntje van mijn stage vind ik toch dat ik niet in het systeem kan, al is het om een betaling te doen, en nu moet ik dus altijd een collega vragen om dat te doen. Wat ik liever niet wil want als ik vrij ben wil ik het doen en niet een collega vagen om zoiets simpels maarja als ik niet in het systeem mag… Dit is wel jammer maarja regels zijn regels voor Stagiaires. Ook heb ik de opruiming in de verloren voorwerpen vandaag afgemaakt en de maand December ingeruimd aangezien die alweer om de hoek staat, het gaat zo snel! Morgen is het alweer 1 december en is kerst er al over 24 dagen! Sinterklaas ik wel, zeker toen ik 5 december ergens moest schrijven wilde ik roepen eeh dat is pakjesavond maarja niemand snapt dat… Gelukkig heb ik op mijn kamer pepernoten liggen en marsepein, dit is mijn Sinterklaas voor mij dit jaar. Hier bij wens ik iedereen ook alvast een fijne sinterklaas toe op 5 december of dit weekend! Wat de meeste zullen doen. Ik zal eraan denken zeker weten! Een december is een Engeland een gewoonte om de kerstboom neer te zetten en je ziet nu al mensen de laatste dingentjes kopen voor in de kerstboom, voor zover ik weet is bij mij in het huis geen kerstboom tot ergens midden december dus we zullen zien! Na het werk heb ik nog even een leuke portemonnee gekocht en een kerst cadeau. Eenmaal terug in het huis heb ik gegeten en ben ik neergeploft op bed om in slaap te vallen!

  • 06 December 2012 - 22:10

    Bea:

    Alles in de ban van Kerst. Je vergeet Sinterklaas zo helemaal.....is ook niets aan natuurlijk als de rest er niets van begrijpt. Komt volgend jaar wel weer goed.

  • 08 December 2012 - 20:26

    Jan En Jolanda:

    Die snelheid bpuw je op door vaak te doen, en daar krijg je ruimschoots de kans voor als ik het zo lees! En een prachtig ingepakt cadeau geeft nog veel leuker! Dus jij maakt dat feest bijzonder door dat extraatje er aan te geven. Ik kan het altijd erg waarderen als het met zorg ingepakt wordt. Kan ik de sier maken met de sier van een creatieve verkoopster.
    Doei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 12839

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: