Fourtheenth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Fourtheenth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Fourtheenth day

Blijf op de hoogte en volg Inge

23 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag weer de laatste werk dag van de week, het gaat zo snel af en toe! Ook mijn collega’s waren helemaal verbaasd dat ik hier twee weken zit, ze laten mij zoveel doen dat ze dachten dat ik hier minstens een maand zat. Daarnaast vind ik niet dat ik veel doe maar oke. Ik had vanochtend een enorme grote opgaven met een klant dat ik een opdracht die normaal in 5 min maximaal word gedaan nu zeker een half uur duurde! Maar het is mij gelukt, ik heb de klant geholpen, het was totaal nieuw voor mij wat ik deed maar het is mij gelukt. Hier was ik zo blij mee toen ik klaar was met de klant! Ook kreeg ik complimentjes van mijn collega’s dat ik het zo goed afgehandeld had, good job for me!! De rest van de dag was het gelukkig wel drukker dan normaal maar heel goed te doen. Heb twee maal een shift over genomen van de front desk en op het einde na mijn werk had ik een ‘afscheidsfeestje’ helemaal boven in het gebouw van de manager van Customer Support. Hier ging ik heen met Rajko en Dennis. Eenmaal boven zagen we een ruimte die we nog nooit hadden gezien, het was geweldig! Een eigen ruimte met privé bar en banken, het uitzicht was geweldig, het was s’avonds dus we zagen de London Eye vanuit het raam helemaal verlicht! Ook de andere kant zagen we het enorme Hilton hotel, het zag er echt prachtig uit! Ook kregen we daarboven Champagne, eten van Waitrose (heel goed eten) en cake na afloop. Het ‘afscheidsfeestje’ ging erom dat die mevrouw al 25 jaar bij John Lewis werkt en daarom een zes maanden vakantie krijgt! Daarna kan ze weer terug komen. Ik had hier nog nooit van gehoord maar vind dat John Lewis erg goed is voor hen personeel!

  • 26 November 2012 - 00:22

    Bea:

    hhhhmmm, was iets te ongeduldig en heb dus een beetje te vaak op de button reactie plaatsen geklikt bij de vorige dag....kan m er ook niet afhalen......oeps. Dat blonde heb je dan toch van je moeder

  • 26 November 2012 - 19:41

    Jan En Jolanda Dam:

    Hoi Inge! Dat uitzicht, oh ik krijg er al beeld bij! Wat moet dat mooi zijn! Zo hoog en dan op de stad kunnen kijken! Geweldig! De London Eye is ook zo geweldig! Maar bij avond, alles verlicht en al in kerstsfeer, het zal genieten zijn! Wat mooi om te horen dat een werkgever zo goed is voor het personeel. Waardering voor je werk is heel belangrijk, en als je werkgever veel voor je over hebt, ben je toch geneigd om een stapje extra te doen als dat nodig is. Dus ze krijgen er ook veel voor terug. En wees eerlijk, voor een bedrijf die zo om gaat met personeel, daar wil je ook wel voor werken!
    Groetjes!

  • 16 December 2012 - 21:24

    Naomi:

    Je boft maar met zo'n goede werkgever...
    Wacht maar tot wat ze jou straks allemaal aanbieden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 12810

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: