Fourth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu Fourth day - Reisverslag uit Catford, Verenigd Koninkrijk van Inge Bogers - WaarBenJij.nu

Fourth day

Blijf op de hoogte en volg Inge

13 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Catford

Vandaag was eindelijk duidelijk op welke afdeling ik kwam te staan, uiteindelijk is het customer service geworden, dus allerlei klachten over je heen krijgen. Ook doen ze gift wrapping (cadeaus inpakken) VAT dit betekend dat klanten buiten Europa wat geld terug krijgen als ze dat indienen. Ze doen John Lewis credit card service, een speciale credit card en gift list. Dit zijn lijstjes voor trouwerij, babyshowers, cadeaulijst, etc. overal kan je wel een lijstje voor verzinnen. Vandaag heb ik vooral bij de receptie geholpen en is mij eenmaal uitgelegd hoe VAT moet en een keer proef cadeau ingepakt. Ze waren zo verbaasd dat ik zo goed was in cadeau’s inpakken maar om eerlijk te zijn is dat echt geen moeilijk werkje, ze doen gelukkig niet zo uitgebreid als ICI paris. Ik heb echt hele aardige collega’s! Zijn erg beleefd en ook heel blij met Nederlandse studenten omdat ze de taal goed beheersen en vaak ook nog een andere taal spreken naast Nederlands en Engels. Mijn collega’s doen er alles aan om het mij zo comfortabel te maken en hebben zelfs een locker voor mij geregeld op de vloer, anders moest ik helemaal naar beneden (7 verdiepingen is veel) en dan helemaal naar boven (negen verdiepingen vanaf beneden) Daar ben ik dus heel blij mee! Het was een drukke dag en mijn werk uren zijn van tien uur s’ochtends tot 6 uur s’avonds. Wat de Engelse erg lang vinden maar ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik eenmaal 40 uur per week moet werken. Toen weer terug naar huis met metro en trein en op bed geploft omdat het een zware dag was!

  • 16 November 2012 - 22:29

    Jan En Jolanda ( Dammetjes Weet Je Wel :) ):

    Daar zijn we weer :). De customer service is wel heel afwisselend lijkt ons zo. Veel te doen en ze komen van allerlei afdelingen. Cadeautjes inpakken mag geen probleem zijn, en eht leuke is : je hebt zelf ook gelijk resultaat! En we hopen dat de klanten ook met een blij gevoel weer weg gaan. Bij John Lewis is ook zoveel te koop! Zoveel afdelingen met zoveel prachtige spullen. Want een mooie stageplek moet het zijn voor je!
    Groetjes!

  • 19 November 2012 - 14:23

    Elsemiek:

    Dat klinkt wel als een leuke stage Inge! Lekker diverse dingen doen! En cadeautjes inpakken is gewoon leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Catford

Inge

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 12826

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 31 Augustus 2015

Australië-Canberra!!

10 November 2012 - 02 Maart 2013

Londen!!

Landen bezocht: